Učenici 1. a obilježili su Dan ružičastih majica radionicom. Nakon poticajnog videa zaključili su važnost prijateljstva. Budi mi prijatelj! – naglašavaju učenici.

Osmislili su majice s porukama za svu djecu.

 34

35

36

37

 


 

1.c je s učiteljicom Đurđicom Pošta gledao film o nenasilju, rješavali su osmosmjerku, povezali su temu s lektirom „Kako se gleda abeceda“ – svako slovo je drugačije. Svaki učenik je drugačije ukrasio prvo slovo svojeg imena. Pjevali su i plesali – pjesma Ptica rugalica.

1

2

3

4

 


 

 

Učiteljica Suzana Hergotić je s učenicima 2.a obilježila Dan ružičastih majica integriranim sadržajima prevencija vršnjačkog nasilja: oblikovanje umnih mapa, igra uloga uz učenje prihvatljivih obrazaca ponašanja i pisanje poticajnih poruka suučeniku.

 5

6

7

 


 

 

Učenici 3.a su s učiteljicom Ines Geršić – Bodinovac gledali film „Dan ružičastih majica – nacionalni dan borbe protiv vršnjačkog nasilja“. Razgovarali su, diskutirali, opisivali što je sukob, što je nasilje, a što zlostavljanje. Zatim su izradili likovne radove s porukama. Pisali su kako mogu pomoći da nasilje prestane, što znači biti dobar prijatelj te savjete žrtvama nasilja.

8

9

10

11

12

 

 


 

Učiteljica Senka Pintarić i učenici 3.c dramatizirali su bajku Priča o Janku kao lutkarski igrokaz. U bajci zmaj prijeti dječaku, ali pomaže mu prijateljica te zajedno nadmudre zmaja. Ponovili su strategije CAP programa - kako zadržati svoja prava i biti  sigurni, jaki i slobodni. Gledali su edukativni video o Danu ružičastih majica te su izradili bedževe s porukama protiv nasilja i zlostavljanja.

13

14

15

16

17

 


 

 

Razredni odjel 4. c je s učiteljicom Karmen Bardek gledao dugometražni igrani film „Čudo“.

 


 

 

4.b je s učiteljicom Ljupkom Mihailović gledao edukativni film o vršnjačkom nasilju. Izrađivali su straničnike s porukama prijateljstva.

18

19

 


 

 

Učiteljica Sanja Šikić-Rupa je s učenicima 4.a dizajnirala majicu na papiru s porukama kako pomoći drugima i kako biti dobar prijatelj.

20

21

 


 

 

Učenici Područne škole Jagnjedovec s učiteljicom Martinom Andrašić crtali su ružičaste majice, pogledali edukativni video, razgovarali i pjevali pjesmu „Ne rugaj se“.

22

23

 


 

 

Učitelj Davor Šokec i učenici 1. razreda Područne škole Reka su izrezali ružičaste majice iz papira na koje su napisali prvo slovo svojeg imena. Razgovarali su o značaju današnjeg dana.

 

24

25

 


 

 

Učenici 3. razreda Podučne škole Reka s učiteljicom Dorom gledali su edukativni film o vršnjačkom nasilju, razgovarali su, raspravljali, kreirali svoje ružičaste majice te ispisivali poruke protiv nasilja uz savjete žrtvama.

26

 


 

 

6.a je s razrednicom Ivom Kolar pogledao prigodni edukativni video. Raspravili su o značaju obilježavanja Dana ružičastih majica, poslušali su pjesmu „Ne rugaj se“ i razgovarali o njenoj poruci. Izradili su kartonske bedževe koje su nosili na majicama.

27

28

29

 


 

 

6.b je s razrednicom Mirjanom Kalavarić pogledao edukativne filmove.

30

 


 

 

Razrednica Anita Ružman-Branković u 6.d je održala radionicu „Lanac vrline“.

31

 


 

 

Učenici 7.d obilježili su Dan ružičastih majica na satu engleskog  jezika s razrednicom Martinom Kobaš. Isprobali su tehniku "blackout writing". U ovoj tehnici  ispisali su pozitivne poruke na predlošcima iz knjiga "Alisa u zemlji  čudesa" i "Knjiga o džungli" na engleskom jeziku. Za one koji se još nisu susreli s ovom zanimljivom tehnikom, evo uputa  kako je i vi možete isprobati:

1. Uzmite list papira s ispisanim tekstom. Možete birati tekst koji  želite, na hrvatskom ili drugim jezicima.

2. Pročitajte tekst i zaokružite riječi koje će tvoriti vašu rečenicu  ili poruku.

3. Zacrnite ili obojite sve ostale riječi u tekstu tako da se ne vide,  a vidljive ostanu samo one riječi koje ste istaknuli. Tako će od  cijelog teksta ostati samo ono što ste htjeli poručiti čitateljima!

 


 

 

8.b je s razrednicom Mihaelom Juriša pričao o nasilju i pravilnom načinu reagiranja.

32